CMO ها برای آمادگی خود برای شش تا 12 ماه آینده تقسیم می شوند ، با 48٪ احساس آمادگی و 52٪ آمادگی. CMO های آماده بیشتر از CMO های آماده نیستند که قبلاً در تجربه مصرف کننده (44٪ به 25٪) سرمایه گذاری کرده اند ، هزینه های بازاریابی را به دیجیتال (42٪ به 22٪) تغییر داده و به سمت تجارت الکترونیکی (40٪ به 26٪) برسانند.


مجله بازاریابی دیجیتال آمادگی ,مصرف کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورزشی با مزه ها Teryagh بی قراری مشاوره تلفنی تحصیلی تدریس اعلام اطفاء حریق گرمایش برودت پارس مستندهای نشنال جئو گرافیک نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی دانلود آهنگ جدید ریمیکس جدید