هر روز تعداد بیشتری از افراد از دستیاران شخصی موبایل استفاده می کنند. با جستجوی "نزدیک من" که بیش از 50٪ رشد سال گذشته است ، همانطور که توسط Google Trends مشاهده می شود. آنچه Siri در سال 2010 شروع شد به "Google Home" ، "Amazon Echo" در سال 2016 و طیف بین آنها از جمله اتومبیل و ساعت هوشمند تغییر یافت.جستجوی صوتی از طریق گوگل ، سیری ، کورتانا و الکسا اکنون تغییر قابل توجهی در عملکرد از نمایش داده شد های سنتی تایپ شده است. این امر باعث شده تا متخصصان سئو مجبور شوند این جستجوی جدید را تطبیق داده و درک کنند ، زیرا این امر به یک ویژگی برجسته تر در محیط بازاریابی دیجیتال تبدیل می شود.


مجله بازاریابی دیجیتال جستجوی ,بازاریابی دیجیتال ,جستجوی صوتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و آهنگ الفا مووی Shibaft - تولید و عرضه انواع پارچه نخی و تترون | بالشت | روتختی - شیبافت مدیر سایت Kaversepita سیگنال منجنیق فلزیاب ایلام