در نتیجه نتایج مطالعه ای که پلتفرم بازاریابی LiveIntent و شرکت تحقیقاتی MediaRadar از طریق ایمیل به Marketing Dive ارسال کردند ، خرده ان در جمعه سیاه با افزایش پاسخ 32 درصدی تبلیغات ایمیل خود در جمعه سیاه مواجه شدند.تبلیغ کنندگان در دسته سبک و مد بالاترین میزان تبدیل را در بستر LiveIntent تجربه کردند ، در حالی که نرخ کلیک (CTR) دو برابر متوسط بود. اطلاعات نشان می دهد که خبرنامه های 10 برابر بیشتر از حد متوسط افزایش یافته اند و خبرنامه های سخت نیز پنج برابر سود داشته اند.
مجله بازاریابی دیجیتال برابر ,ایمیل ,تبلیغات ایمیل ,جمعه سیاه ,خرده ان منبع
درباره این سایت