در نتیجه نتایج مطالعه ای که پلتفرم بازاریابی LiveIntent و شرکت تحقیقاتی MediaRadar از طریق ایمیل به Marketing Dive ارسال کردند ، خرده ان در جمعه سیاه با افزایش پاسخ 32 درصدی تبلیغات ایمیل خود در جمعه سیاه مواجه شدند.تبلیغ کنندگان در دسته سبک و مد بالاترین میزان تبدیل را در بستر LiveIntent تجربه کردند ، در حالی که نرخ کلیک (CTR) دو برابر متوسط ​​بود. اطلاعات نشان می دهد که خبرنامه های 10 برابر بیشتر از حد متوسط ​​افزایش یافته اند و خبرنامه های سخت نیز پنج برابر سود داشته اند.


مجله بازاریابی دیجیتال برابر ,ایمیل ,تبلیغات ایمیل ,جمعه سیاه ,خرده ان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

LOST FILE Mamol Mag مجله بابا برفی دانلود فیلم سکسی موزیک سرای mp3one خرید پستی ارزان بدلیجات دست ساز زنانه دخترانه کودکانه زیور الات 2020 باشگاه تخصصی والیبال ثامن فاروج طرفداران علی سورنا